Csak három készül ebből a 755 lóerős Ferrari-különlegességből
Fehér bőrkárpit és szénszál minden mennyiségben.
Fehér bőrkárpit és szénszál minden mennyiségben.
A Ferrari Purosangue szélesebb, alacsonyabb és erősebb lett.
A Ferrari Purosangue alaphelyzetben sem nevezhető gyengének, hát még ebben a tuningolt új változatában.
Relatíve tágas utas- és csomagtérrel vár új gazdára ez az alig használt közel 40 éves Ferrari 412.
Csak idő kérdése volt, hogy családos emberként legyen neki egy Ferrari Purosague-ja is.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
Olaszország egyik közismerten extrém figurája Lapo Elkann.
Alapvető kérdés persze, hogy érdemes-e egy Ferrarin bármint változtatni?
Ha nem tudunk jobb rendszert csinálni, mint egy okostelefoné, ne csináljunk – mondják.
A Ferrari a festői szépségű skandináv országban hajtotta meg első szabadidő-autóját, a Purosangue-ot.
Az olasz gyártó kiváló évet zárt nemrégiben, így a dolgozókat jelentős pénzösszeggel jutalmazzák.
Az olasz gyártó sosem adott még el olyan sok autót, mint az elmúlt évben.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
Egyelőre csak egy magyar dizájner munkája az egész, de ki tudja, egyszer bármi megtörténhet.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
Kétségtelen, hogy egy ilyen, hétköznap is használható autó teljesen új, szélesebb vásárlóközönséget hoz egy márkának, mint a hagyományos sportkocsik, de a maranellóiaknál nem elsődleges cél a daraszám növelése.